Perşembe, 07 Ağustos 2014 13:03

Forma girmek için günde 8 dakika yeter!

Öğeyi Oyla
(1 Oyla)

Ev ve kariyer odaklı bir çalışan anne olarak bikiniyle randevunuza hazır mısınız? Bu konuda endişeleriniz varsa, günde sadece sekiz dakika ayırarak vücudunuzu forma sokabilirsiniz. Pilates Eğitmeni Seda Özdemir, bunun için en etkili hareketleri gösterdi. Her harekete sadece bir dakika ayırmanız yeterli...

gunde sekiz-dakika-working-mother-trgunde-sekiz dakika-working-mother-tr

 

(1) Bel ve bacaklar sıkılaşmalı Ellerinizi belinize koyup bacaklarınızı omuz genişliğinde yana açın. Daha sonra sağ kolunuzu sola esnetin ve bu hareketi yaparken sol dizinizi biraz bükün. Bu şekilde sağ bacağınızı da germiş olacaksınız.

 

 

 

 

 

gunde-sekiz-dakika working-mother-trgunde-sekiz-dakika-working mother-tr

 

 

(2) Dik dur, sırt ve bacakları güçlendir Önce ellerinizi belinize koyun ve bacaklarınızı hafif açık bırakarak dik durduğunuzdan emin olun. Daha sonra sağ dizinizi yukarı kaldırıp 90 derecelik açıyla sağa doğru bir yay çizin.

 

 

 

 

gunde-sekiz-dakika-working-mother trgunde.sekiz-dakika-working-mother-tr

 

(3) Kollar da devreye girsin Ellerinizi ensenizde birleştirin. Önce sağ, sonra sol bacağınızı sırayla bir adım öne atıp ileri doğru esneyin. Arkada kalan ayağınızın parmak ucundan destek alın.

 

 

 

 

 

gunde-sekiz.dakika-working-mother-tr

 

 

4) Sıra karında Sırt üstü yere yatıp dizlerinizi yukarı çekin ama ayaklarınızın yere paralel olmasına özen gösterin. Beliniz de yere tamamen temas etmeli. Ellerinizi başınızın arkasında birleştirin ve başınızı dizinize doğru kaldırın.

 

 

 

 

gunde.-sekiz-dakika-working-mother-trgunde-sekiz.-dakika-working-mother-tr                                          (5) Karın kaslarını zorla Sırtınız pilates topunun ortasına gelecek şekilde uzanın. Bacaklarınızın yere paralel olmasına dikkat edin. Ellerinizi ensenizde birleştirin. Bir dakika boyunca dengenizi kaybetmeden mekik çekin.

gunde-sekiz-dakika.-working-mother-tr

 

(6) Kalçalar forma girsin Önce dizlerinizin üzerine yere çökün. Yanınıza aldığınız pilates topuna yaslanırken bir bacağınızı yana doğru uzatın. Bacağınızla aynı yöndeki elinizi kulağınızın arkasına alın. Ardından dizinizi kırıp uzatın.

 

 

gunde-sekiz-.dakika-working-mother-tr

 

 

(7) Hepsi bir arada Pilates topunu bacaklarınızın arasına sıkıştırıp kolunuzu dirsekten kırarak sağa ve sola esneyin. Hem iç ve dış bacaklarınız hem kolunuz hem de belinizi sıkılaştırın.

 

 

 

 

gunde-.sekiz.-dakika-working-mother-tr

  

(8) Kalça sıkılaştırmaya devam Ellerinizi ve dizlerinizi dört ayaklı bir masa görünümünde olacağınız şekilde yere koyun. Önce sol kolunuzla sağ bacağınızı, sonra sağ kolunuzla sol bacağınızı aynı anda ileri doğru uzatın. Başınız düz olmalı.

 

 

 

Not: Egzersizlerin süresini vücudunuzun direncine göre arttırabilirsiniz.

Son Düzenlenme Cuma, 08 Ağustos 2014 11:06

WM bloglar

  • AylinAtasagun
    Aylin Atasağun
  • baharbuketsuren
    Bahar Buket Süren
  • baharkarakaya
    Bahar Karakaya
  • cagilsalman
    Çağıl Salman
  • cerenimnoktakom
    Cerenimnoktakom
  • esreatesakin
    Esra Ateş Akın
  • esraertugrul
    Esra Ertuğrul
  • FigenGeri
    Figen Geri
  • melisademirel
    Melisa Demirel
  • mugekoklu
    Müge Köklü
  • muzeyyenkilic
    Müzeyyen Kuvanlıklı
  • nurayazeri
    Nuray Azeri
  • ozlemyersentemana
    Özlem Yerşen Temana
  • seyrasun
    Seyra Sun
  • sinemparkan
    Sinem Parkan
  • tubacetinalpa
    Tuba Çetin Alpa
  • zeynepaskin
    Zeynep Aşkın
  • Başarılı bir insan mısınız?

    Bu başlığı okuyunca ilk akla gelen kariyeriniz oldu değil mi? Başarı kelimesi günlük yaşantımızda o kadar iş yaşantısına ya da okul hayatına endekslenmiş ki, hemen…

    Devamını oku...

  • Yılın annesi yardım bekliyor

    Yılın annesi yardım bekliyor Aysel Doğan, Dünya Şizofreni Derneği’nin kurucusu.

    Devamını oku...

  • Anneler Günü'nün çağrıştırdıkları...

    Anneler Günü'nün çağrıştırdıkları... Üst üste üç yıl hamilelik yaşayıp, hormonların istilasına uğradıktan sonra, hâlâ değişmemiş olabilir miyim?

    Devamını oku...

  • Şimdi yenilenme zamanı...

    Şimdi yenilenme zamanı... Evet, her ne kadar İstanbul bu kış çok soğuk ve yağışlı geçirmese de uzun ve çalkantılı bir dönemden sonra, sonunda bahar kendini gösterdi.

    Devamını oku...

VE ÇOK DAHA FAZLASI İÇİN

  • utangac cocuk 1
    Çocuğunuz utangaç mı?
  • ofis hamile egzersiz
    Hamilelikte ofis egzersizleri
  • cinsellik
    Anne, seks nedir?
  • renkler-crop
    Her rengin bir anlamı var
  • bebeklerdudakokuyorkapak
    Bebeğe hoş geldin hediyeleri
  • kadin 1
    İlişkide kadın ve erkek ne ister?
  • uyku zeka
    Geç uyuyanların IQ'su yüksek!
  • pismanlik
    Kadınların sekse dair pişmanlıkları...
  • uyku duzeni
    Kilo vermek için uyuyun
  • burclara gore ev tercihleri
    2014 burç yorumları

Abonelik İçin Hemen Başvurun

wmm footerbg 01.2012

E-Bülten Kayıt :